一句話令營養師反白眼

雖然做得營養師呢D同人溝通嘅職業,對客都會保持禮貌,但我地聽到以下說話,都會忍唔住反白眼,什至發火

1。我聽日約左食炸雞,可以食幾多舊?
我相信未跟過營養師嘅朋友,都知炸野係減肥大忌,但真係有人問我食唔食得。有D仲自把自為約左去食,然後問我食幾多係OK...真係唔好講笑啦,炸雞都約得黎食,我叫你食一舊你真係唔食多舊咩?
炸雞的圖片搜尋結果
2。無理由唔食XXX
話說朋友知我係營養師,都間中問下我點減肥。
👩:食雞飯啦,不過唔好食皮呀。
🙍:下!唔食皮... 食雞無理由唔食皮架! 
👩:(心諗) 你想減肥咪就係理由囉💁

3。畀個餐單黎我跟足食
聽落好似好聽話咁,但你知道嗎,十個有十個拎完個餐單都唔係跟住食。一個又話有突發約會,另一個又話朋友唔食呢D要就佢。尤其係第一次會見嘅客仔,以為拎到餐單就OK,但其實第一次見,我連你有咩唔食都唔知,點畀個啱你嘅餐單?

4。講大話
其實唔明白佢地咩心態,以為見營養師,畀左錢就等於會變瘦?所以唔跟建議,但又驚畀我地話,就喺food diary寫返D dry 到爆嘅食物。係咪當交功課畀我?真係睇唔過眼佢地咁浪費時間同埋浪費金錢.V.
lie的圖片搜尋結果
講住咁多先,嬲到要抖抖
下回繼續😆

留言

熱門文章