營養師見咁多客,總會有艷遇

 有時見客時間較鬆動,都會同客人閒談一番。說起拍拖這話題,客人都會說,你地成日見客識人多,自然多啲機會搵到另一半啦!


識人多,的確,我做果度比較流水作業,旺季期間每日返工8個鐘可以見到30-40個客,而且每個星期一般都要見同一個客2次,比朋友都見得多! 

客人的範圍,有家庭主婦、商界VP 、娛樂圈監製、PR 經理、訓導老師、fashion brand員工... 總之各行各業的人都可能接觸到😉

而且作為稱職的營養師,會了解客人每週活動,同埋家庭成員狀況,希望盡量令客人減重之餘,不會影響他的社交與家人關係。

所以客人參加一個短知的減重計劃,我已經可能了解佢很多,遇上健談的更可能談天説地,計劃完結後交換電話做個朋友~~


問題是,由客人變成朋友再要成為另一半.... 根本不是容易的事。

首先,來減重的朋友,9成是女性,當中更有約一半已婚,另外亦有些有穩定另一半準備減肥結緍,男同事們想也別想😹

在那10%的男性客人中,有部分是陪老婆/女朋友減肥的,另外,有些男孩子也就是仍然是學生的...因為媽媽迫令減肥才會出現我面前。適齡的男客人真的所剩無幾😹也有因為找不到女朋友而過來減重,一見到我們的女同事已經怕怕醜醜,話也説不多🙈


當然,我相信肥仔/肥妹仔就是潛力股,不少客人成功減磅後,又靚女又型仔,可惜這個時候,已經減完,要跟他們説再見了😹


但有同事被客人力追多年之後...真係一齊左呀😏話説,真的曾經有男客人和女客人(估唔到我Market 幾廣) 交換電話後,跟我説了奇怪的説話,不過我都一一拒絕,或者我諗法老土,覺得營養師與客人的關係,好像保留一點距離更好。


留言

熱門文章