減肥減到差d 分手

話說幾年前的一個客人,20幾歲,女,面尖尖都幾瘦咁體重大約120磅。你可能會話,咁瘦點解仲要黎減,係呀,我都唔明呀!

其實我地營養師好怕見後生仔女,因為後生仔女好多時多朋友聚會,而且一般定力不足,好易畀朋友講兩講就犯規,食炸嘢,食pizza等,總之就是比較不聽話吧~再說,本身已經瘦的客人也是比較難減,所以一開始分派了這個客的時候,已經覺得頭痛了。


誰知,這個女生好乖,餐單跟很好足,飲食日記又很用心寫,什至會問我有沒有飲食日記的softcopy 好讓她可以一吃完飯,就在手機上記錄。就連打邊爐都可以完整寫下吃了3片牛肉、1粒白魚蛋、1粒龍蝦丸!因為佢跟餐單的一絲不苟,轉眼就減到目標的5磅了。


不過見她跟餐單如此嚴格,就問她:男朋友有沒有咋型?她說:不會啦,你見他差不多每次都陪我上來見你就知啦~如此我就放心了,繼續"放任"她努力減磅,追求馬甲線。


當她減到目標,進入保持階段,我便著她慢慢要增加一點較高油脂的食物了。當然,她也後聽話,說她可以一星期吃2餐較高脂食物,她真的只吃2餐,還會好緊張的whatsapp 問我這個可以吃那個可以吃嗎~


一方面原來真係有人咁聽話,覺得好感動,但另一方面,我都不停跟她說,你已經是保持期了,不要怕,就是要吃得油一點,否則身體不能適應,以後又無我睇住,到時才危險。而且我覺得,長期的限制,只會令人心靈變得不健康。


--> 營養師唔食肥嘢?


每次勸她放心食的時候,她都只會說ok,怕肥多過怕限制呀!

計劃完給後,她當然以超人成績完成,也漸漸沒有再問我什麼東西能吃了。


當我以為她終於放心享受食物又能維持體動之際,她突然又出垷在我whatsapp:


我終於明白點解你要我食多D唔同食物喇,之前我真係好投入減肥,好緊張體重。但係就係減肥,減到我差D同男朋友分手,佢話同我一齊無得周圍食,好多時我又怕啲嘢肥,淨係食幾啖咁,搞到佢好唔開心。不過好彩,我依家終於睇開左,同埋,依家同佢周圍食完都無反彈到,就算係前排聖誕去左幾個party,重左1,2磅,我都自己control 得返。


見到佢咁,我都好開心,好彩佢地無因為減定唔減而分手,如果唔係,我就好似罪人了。同埋,希望睇緊呢篇文嘅大家,減緊嘅都要留意下身邊人,要照顧下佢地個肚呀。至於作為營養師的我們,真的要多點拉拉這些乖客人一把:)


*利申:如有雷同,實屬巧合



◆隨心分享健康資訊

◆FB: Lazy diet懶惰營養師筆記

◆IG: lazydiet.hk



留言

熱門文章